به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (گیلان)، براساس ارزیابی عملکرد ادارات و استعلامات انجام شده در نحوه ارائه خدمات و مدت زمان پاسخگویی در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین، اداره کل راه وشهرسازی گیلان به جهت رسیدگی منظم و پاسخگویی در اسرع وقت حائز رتبه برتر شد.
گفتنی است سامانه پنجره واحد مدیریت زمین به عنوان پل ارتباطی میان سازمان های مسئول در حوزه مدیریت اراضی و صدور مجوز و اشخاص حقیقی و حقوقی عمل می کند و نقش تسهیل گر در ارائه خدمات مربوط به اراضی به متقاضیان و عامل نظارتی بر عدم انجام تخلفات در این حوزه را دارد.پایش اراضی و مقابله با تعرض و تصرف زمین و تعیین نوعیت اراضی از جمله خدماتی است که توسط این سامانه ارائه میشود.